Başkan 2021 den umutlu

Bandırma Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’ dan 2020 yorumu, 2021 hedefleri

Bandırma Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun “Bandırmalılara 2021ve gelecek yıllarda, bireysel değil daha kurumsal bir yapı ile maksimum hizmeti en iyi hizmeti, güler yüzlü hizmeti sürdüreceklerini söyledi.

Bandırma Manşet’in sorularını yanıtlayan Tosun şunları aktardı:

“2020 yılını geride bıraktık. Yeni yıla umutla başladık. 2020 yılı hem dünyamız için hem ülkemiz için çok ciddi sıkıntılar ile geçti. Bilindiği gibi Koranavirüs mücadelesi ile geçti. Bizler temel belediyecilik hizmetlerini yerine getirirken halkımızın sağlığını düşünerek ve kurumlar arası işbirliğini de maksimum düzeyde sağlayarak vatandaşlarımızı bu beladan korumak ve mücadeleyle geçirdik. Tüm kurum ve kuruluşlara çok ciddi katkı sağladık. Dezenfekteler olsun halkın sağlığı ile ilgili dezenfekteler olsun, mesafe konularında halkımızı olduğunca bilinçlendirmeye çalıştık. Devlet Hastanemize çok ciddi katkılar sağladık. Kendi kiracılarımızdan kira almadık, işgal, ye almadık. Pandemi sürecinde kiracılarımız, kahvehaneler, cafelerimiz bir şekilde mağdur oldu. Onlara elimizden gelen yardımları yaptık. Pandemiden kaynaklı olarak okullara gidemeyen öğrencilerimize Bandırma Kaymakamlığı Bandırma Belediyesi Bandırma Gençlik ve Spor Vakfı, Bandırma Kültür ve Eğitim Vakfı’nın önderliğinde çok ciddi şekilde tablet verdik.(800’e yakın tablet ve 170’e yakın viaypi) internet aracılığımızın ulaşamadığı bir yer kalmadı.

2019 da Belediye Başkanı olduğumuz zaman halkımıza verdiğimiz sözler vardı. Olabildiğince bunları yerine getirmeye çalışıyoruz. Tasarruf tedbirlerini devam ettirerek birçok işe imza attık. Pandemi döneminden sonra vatandaşlarımız daha çok yeşil alan, gezi alanları istemeye başladılar. Aileleri oturacak nefes alabilecek alanlar istetemeye başladılar. Bu anlamda 17 bin 400 metre kare alanda farklı, farklı, insanların yürüyüş yapabileceği, oturabileceği, çocuk parkları ile birlikte 4 tane alan kazandırdık. Bandırmamıza. Bu arada Malta Deresi ile ilgili çalışmalarımızı başlattık. Yeni asfalt tesisimizi aldık.

2020’nin pandemiden kaynaklı olarak sıkıntılı geçtiğine işaret eden başkan Tosun, “  Projelerimizi kendi personelimizle birlikte tamamlayıp ihale yapılabilir hale getirdik.

2021 inşallah öncelikle sağlık açısından iyi geçen tabi sağlığımız iyi olsun ama ekonomimiz de iyi olsun Bandırma hareketli, genç bir kent. Bandırma meydanın da gezmeyi oradaki cafelerinde oturmayı, yürüyüş yapmayı, çay içmeyi seven bir kent.2021 yılı Bandırmalı, Balıkesirli hemşerilerimiz için tüm Türkiye’de yaşayan vatandaşlarımız için, öncelikle sağlık, bolluk, bereket getirsin.

Bandırma Manşet’e İstanbul ziyaretleri ile de bilgi veren Av. Tolga Tosun önce Avcılar Belediye Başkanına gittiklerini belirterek. Kendisinin engelli bir başkan olduğunu söyledi.” Başkan çok güzel işler yapmış. Ona neden gittik biliyorsunuz bizim Erdek’e bağlı Tatlısu Mahallesi’nde yapımına başladığımız içinde yaşam alanı, butik oteli, kafeteryası ve birçok özellikli yeri olan  ‘Engelli Kampı var. Oradaki yapılacak yatırımlar projeler ile ilgili kendisiyle fikir alışverişinde bulunduk. Burasını bitirip engelli kardeşlerimize sunmak istiyoruz.

Bu yaz bungolar ile kafeteryasını engelli kardeşlerimizin kullanımına sunarız diye düşünüyorum.

Daha sonra kurumsallaşma projesi ile ilgili Şişli Belediye Başkanı ile görüş alışverişinde bulunan Başkan Tosun, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu ile de bir araya gelerek. İstanbul seyahatini sonlandığını bildiren Başkan Av. Tolga Tosun “Bandırmalı hemşerilerimize bireysel değil daha kurumsal bir yapı ile maksimum hizmeti en iyi hizmeti, güler yüzlü hizmeti sürdüreceğiz.” dedi. Ahmet PESEN