Sahil Efsanesi yuvaya döndü.

Erdekspor`da moraller yüksek Sabah toplanan kırmızı beyazlı ekip akşam çalışmasından sonra istirahate çekildi.

Bal ligi temsilcimiz Erdekspor 2. etap Kartepe kampı dönüşü bugün ile saha çalışmasını yaptı. Başkan Hüseyin Aysan, Sportif menajer Tarık Anık, yönetim kurulu üyesi Burhan Özeren`in saha dışından izlediği Erdekspor yaklaşık bir buçuk saat çalıştı.

Erdekspor yeni kamp merkezi Yasun Otel`de istirahata çekilirken, 9 Ekip Pazartesi günü Gönen Belediyespor ile  özel karşılaşma yapacak.

Teknik heyetin yoğun çalışma programı sürerken Sportif menajer Tarık Anık Kartepe kampında yaptıkları çalışma ve hazırlık karşılaşmalarında Erdekspor`un büyük performans gösterdiğine işaret etti.

Anık; 22 Ağustos`tan kaldıkları Kartepe kampından 2 Eylül`de döndük, bu kamp takım olma noktasında bize büyük katkı sağladı, oyuncularımızın tamamının performansından memnunuz, oyuncularımız her geçen gün üzerine koyarak ilerlediler,  kampta 4 hazırlık maçı oynadık, ilk maçımızı  Edirnespor`a 4-2 kaybettik, İznik Belediyespor ile oynadık 2-1 kazandık, Sarıyerspor ile oynadık 1-0 yendik, kamp sonunda da Dubai takımı Hatta isimli takımla oynadık bu karşılaşmadan da 1-1 beraberlikle ayrıldık.``

``Bizim için kamp hazırlık maçlarında önemli olan oyun disipliniydi, hocanın verdiği taktiği uygulamalarıydı, yerine getirme azmi, şevkiydi.``

``Bundan sonraki süreçte tamamen lige hazırlanacağız, bu zaman zarfında da üç hazırlık maçı yapmayı planlıyoruz.`` diyen Anık Kamp sürecince Kaleci Göktuğ, Bozcaada`dan aldığımız Mert Güneş ile yollarımızı ayırdık, Götuğ`un yerine Gebzespor`dan kaleci Süleyman`ı kadromuza kattık, Kampın son günüde Bingöl`den orta alan oyuncusu Kutsal`la anlaştık``